سایت ملو || دانلود آهنگهای جدید

دانلود آهنگ جديد,دانلود آهنگ غمگين,دانلود فيلم ايراني,دانلود آهنگ شاد,دانلود فيلم جديد,دانلود فيلم خارجي

کانال تلگرام ما ما را از طريق کانال دنبال کنيد.
اگر تو در برابر هر بي عدالتي از خشم به لرزه مي افتي ؛ بدان که يکي از رفقاي من هستي(يکي مثل من هستي) .
یکشنبه 13 خرداد 1403
آهنگ دل نکن
پخش آنلاين بازديد : 999 مشاهده

اعلانات

دانلود آهنگ تب چشمات از محمد حسام

دانلود آهنگ تب چشمات از محمد حسام  +متن آهنگ

دانلود در ادامه مطلب

متن آهنگ تب چشمات از محمد حسام

تب چشمای تو دیوونه میکنه دل منو

از صدات نگم برات که میزون میکنه حال منو

پا تو کفش من نکن بیا بیا دل بده برو

کی به غیر من بگو صاف و ساده دوست داره تورو

نفسات درمونه دل من حیرونه

از بس عاشقت شدم بهم میگن دیوونه

عزیز دردونه با نمک ناردونه آرزوم بودن با تو زیر بارونه

عزیز دردونه با نمک ناردونه آرزوم بودن با تو زیر بارونه

من قبل تو قلبم با کسی یار نبوده

انقد که رو تو قفله گرفتار نبوده

یه جوری عزیزی واسه این قلب دیوونه

انگار به جز عشقت چیزی در کار نبوده

عزیز دردونه با نمک ناردونه آرزوم بودن با تو زیر بارونه

عزیز دردونه با نمک ناردونه آرزوم بودن با تو زیر بارونه

عزیز دردونه با نمک ناردونه آرزوم بودن با تو زیر بارونه

عزیز دردونه با نمک ناردونه آرزوم بودن با تو زیر بارونه

حجم فايل:2.55 MB
فرمت : MP3
کيفيت: 128
ديدگاه کاربران
    • ديدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تاييد توسط مديران سايت منتشر خواهد شد.
    • ديدگاهي که به غير از زبان فارسي يا غير مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.
کد امنیتی رفرش
?
تبليغات بنري

دسته بندي

آرشيو

درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نياز خود را درخواست کنيد.

کدهاي اختصاصي
تبليغات متني